Značka MaxFaktor představuje nový produkt ve spolupráci s Gwyneth Paltrow
Malujete se? Sledujete make-up trendy? Pokud ano, určitě vás potěší, že značka Max Factor hodlá přijít na trh s něčím naprosto nečekaným a neotřelým.
Max Factor se sice řadí mezi dražší značky na trhu, ale jejich nápady na novou kosmetiku bychom měli začít oceňovat. Chceme vám tímto představit novou reklamní kampaň nebývalých proměn ve spolupráci s herečkou Gwynteth Paltrow. Od 1. listopadu totiž přijdou na trh zcela nové a originální produkty.
Fashion Icons – tak se jmenuje název této nové kampaně. Značka se snažila zaměřit na více ikon, avšak jedna má hlavní roli – tvář samotné značky, kterou je nyní právě Gwyneth. Ta bude reprezentovat celou řadu retrospektivních snímků z minulých let.
První projekt představuje Gwyneth v obraze z roku 1970, který byl inspirován obrazem Farrah Fawcett – herečky ze snímku Charlieho Andílci. Umělcem tohoto slavného projektu je známý Pat McGrath.
Kromě toho se setkáme i s tvářemi jako je Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Brigitte Bardot nebo Madonna – ovšem v podání Gwyneth.
Kromě prvního zářivého snímku Gwyneth, se světu představí i další novinka – limitovaná edice řasenky Gold Mascara Max Factor False Lash, která by měla být k dispozici na trhu již od listopadu.